Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

Dżem z jabłek z mazowieckich sadów - nowa, pyszna propozycja od marki Herbapol

Facebook

Jabłka to najczęściej kupowany owoc wśród Polaków – aż 77% z nas włącza je do swojej diety[1].


Nie tylko świetnie smakują, ale w formie przetworów stanowią także doskonały dodatek do ulubionych dań i przekąsek. Aby odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, marka Herbapol wprowadza do swojej oferty nowość – Dżem Jabłkowy, stworzony w 100% z jabłek z mazowieckich sadów.

 

Śniadanie, deser czy może obiad na słodko? Przyjemnie kwaskowy dżem jabłkowy wspaniale smakuje na kanapce, a także jako uzupełnienie wielu potraw. Nie ma jednak wątpliwości, że dla wielu z nas zdecydowanym zwycięzcą będą nasze polskie, tradycyjne naleśniki z jabłkami. Teraz przygotowanie ich będzie jeszcze łatwiejsze, dzięki nowości marki Herbapol, jaką jest Dżem Jabłkowy, będący jedynym takim produktem na polskim rynku.

 

Aby przywołać prawdziwy smak dzieciństwa, należy zadbać o najlepsze składniki. Dżem Jabłkowy marki Herbapol z dużych kawałków polskich jabłek sprawdzi się tutaj doskonale – to przede wszystkim 100 g owoców na 100 g dżemu, pochodzących z naszych rodzimych, mazowieckich sadów. Bez skrobi ziemniaczanej i gumy guar, za to z obniżoną zawartością cukru stanowi dobry wybór dla całej rodziny.

 

Dżem Jabłkowy to jeden z wielu wariantów w portfolio produktów dżemowych marki Herbapol, która wspiera polskich sadowników. W portfolio marki znajdują się także Dżem Czereśniowy, Agrestowy, Brzoskwiniowy, Malinowy, Truskawkowy, Wiśniowy, Z Czarnych Porzeczek, Z Owocami Leśnymi, a także konfitury oraz powidła.

 

 

***

 

Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys

marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210

 

Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035

 

 


[1] ABC Rynek i Opinia, 2014

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.