Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

„Herbapol-Lublin” kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

Facebook

Marka Herbapol kontynuuje kampanię reklamową promującą linię herbatek funkcjonalnych Zioła Mnicha rozpoczętą w marcu.


Działania prowadzone w serwisach VOD potrwają do końca kwietnia.

 

Zioła Mnicha to linia herbatek funkcjonalnych, które – dzięki ziołowym recepturom – odpowiadają na konkretne potrzeby organizmu. W 15-sekundowym spocie zobaczyć można wszystkie 6 wariantów naparów, polecanych Na odchudzanie, Na cholesterol, Na ciśnienie, Na cukier, Na pracę jelit i Na oczyszczenie. W kampanii zaakcentowano naturalność i eksperckość produktów tworzących portfolio marki.

 

Do końca kwietnia 2020 roku spot reklamowy będzie emitowany w serwisach VoD. Dodatkowym wsparciem działań promocyjnych marki Zioła Mnicha będzie kampania reklamowa prowadzona w prasie lifestyle, której pierwsze efekty ukażą się w kwietniowych wydaniach magazynów.

 

Za nagranie i kreację spotu odpowiada agencja ArtCore. Media zakupił dom mediowy MediaCom, a działania PR powierzono agencji Big Picture.

 

Link do sporu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=4Ue4UjmplDs


 

***

 

Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys, Junior PR Consultant

marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210

 

Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.