Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D

Facebook

„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.

 

Między 3 a 29 lutego oglądając programy wszystkich stacji telewizyjnych, widzowie będą mogli zobaczyć 8-sekundowy spot sponsorski marki Herbapol, który jest kontynuacją działającej od połowy maja 2019 roku kampanii reklamowej.

 

Na ekranach telewizorów polski producent przedstawia syropy z witaminą D jako rozwiązanie skierowane nie tylko do dorosłych, którzy chcą uzupełnić niedobór witaminy D w diecie, ale również do dzieci, którym syropy po prostu smakują.

 

Krótki spot pojawia się przed rozpoczęciem filmów, seriali i programów, których sponsorem jest „Herbapol-Lublin” S.A, a także po ich zakończeniu. Reklama emitowana jest we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych przez cały miesiąc.

 

Kreacją i produkcją spotu reklamowego zajęło się Studio Filmowo OTO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.


 

 

***

 

Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys

marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210

 

Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.