Natomiast wśród oferty napojów herbacianych konsumenci znajdą teraz Herbapol na zimno herbata biała/malina. Napoje są produkowane z naturalnych składników, bez dodatku barwników, konserwantów i cukru.
Do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych wprowadzonych przez markę na rynek w 2019 roku dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata. Napój przygotowany na bazie naturalnej wody mineralnej bez dodatku cukru, dzięki korzeniowi żeń-szenia przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, wzmacnia siły witalne organizmu oraz wspomaga sprawność fizyczną i umysłową. Korzeń żeń-szenia posiada także właściwości adaptogenne: wspomaga odporność na stres oraz przystosowuje organizm do zwiększonego wysiłku fizycznego i psychicznego. Wspomaga także dobre samopoczucie, pamięć i koncentrację. Ekstrakt z mięty doskonale smakuje i orzeźwia, a dodatek mango sprawia, że napój ma przyjemnie słodki smak.
Równolegle, poszerzając portfolio napojów herbacianych marka zdecydowała się na zaprezentowanie konsumentom wyjątkowego wariantu Herbapol na zimno herbata biała/malina. To gotowy do picia napój na bazie szlachetnej i delikatnej białej herbaty z dodatkiem przyjemnie owocowej maliny. Produkt nie zawiera barwników ani konserwantów; jest też bez dodatku cukru. To 100% naturalnych składników, czyli 100% natury!
Napoje dostępne są w butelkach PET o pojemności 300 ml. Cena rekomendowana za jedną butelkę napoju to 2,59 zł
***
Herbapol-Lublin S.A.
Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.
Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast
i Premium.
W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl.
Więcej informacji udziela:
Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys, Junior PR Consultant
marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210
Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035
Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.