Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

Polana – Piękno, które masz w naturze

Facebook

Natura to znany od lat, niezawodny sprzymierzeniec w dbaniu o dobre samopoczucie i urodę. Coraz częściej zwracamy się do niej poszukując skutecznych, ale i bezpiecznych sposobów dbania o swój wygląd. Marka Polana to innowacyjne, holistyczne podejście do pielęgnacji skóry, oparte na dobroczynnych właściwościach naturalnych składników. Polana to piękno, które masz w naturze.


Polana to nowe podejście do dbania o piękny wygląd. Dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i pasji do natury „Herbapol-Lublin” S.A. stworzył innowacyjny koncept dwukierunkowej pielęgnacji, z którym możesz troszczyć się o urodę nie tylko od zewnątrz, ale i od wewnątrz organizmu. Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników – wpływa na sprężystość skóry, wyrównuje jej koloryt, uelastycznia oraz zmniejsza wysuszenie naskórka.


Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to oparte na naturalnych składnikach kosmetyki, wśród których znajdują się m.in.: kremy do twarzy i pod oczy, olejki, sera, a także płyn micelarny i mgiełka do twarzy. Działanie produktów uzupełniają suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem.


Linia Nawilżanie
została stworzona dla każdego typu skóry, ze wskazaniem cery suchej ale i naczynkowej oraz tłustej i problematycznej – gdzie zapewnienie odpowiedniego poziomu nawilżenia jest ważne, aby zmniejszyć ilość wydzielanego sebum. Siła czerwonej koniczyny została połączona z ekstraktem chabra bławatka – dla przywrócenia zdrowej kondycji skóry. Działanie tych dwóch roślin wspierają: babka lancetowata, ekstrakt z kwiatu słonecznika, len oraz owies.


Linia Rewitalizacja
jest rekomendowana dla skóry zmęczonej, o osłabionej kondycji, silnie narażonej na negatywne działanie zewnętrzne zanieczyszczeń powietrza – smogu, promieniowania UV, ale również stresu czy nieprawidłowej diety. Połączenie regenerującej stokrotki i kocanki z siłą czerwonej koniczyny wzmacnia skórę, zapobiega utracie jej nawilżenia i elastyczności. Poprawia koloryt i rozświetlenie skóry nadając jej zdrowego wyglądu. Wśród składników aktywnych znajdziemy również wyciąg z malwy, czarnuszki oraz łopianu.


Linia Odmładzanie
jest przeznaczona dla skóry dojrzałej, z oznakami utraty elastyczności i widocznymi zmarszczkami. Receptury oparte na maku lekarskim i sile czerwonej koniczyny widocznie poprawiają wygładzenie i ujędrnienie skóry. Ich działanie wspiera wyciąg z melisy, ostropestu, jeżówki elektrycznej oraz z zapewniającego rozświetlenie i blask krokusa.

 

Działanie naturalnych kosmetyków Polana wspierają suplementy diety, będące uzupełnieniem programów pielęgnacji. Dostępne w postaci saszetek do rozpuszczenia w wodzie w trzech smakach: gruszki, maliny i czarnej porzeczki, pielęgnują skórę od wewnątrz, dbając o jej wygląd i kondycję.

 

Po więcej informacji na temat marki Polana, konceptu dwukierunkowej pielęgnacji oraz całego portfolio zapraszamy na: www.herbapol-polana.com.

 

***

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.


W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 


W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.


W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i supelmentów Polana.


Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol-polana.com.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

„Herbapol-Lublin” S.A.: Beata Skwierczyńska, PR & Digital Manager
beata.skwierczynska@herbapol.com.pl, 517 594 582

Biuro Prasowe „Herbapol-Lublin” S.A.: Monika Roth, PR Consultant

monika.roth@big-picture.pl, 604 169 391

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.