Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

Ruszyła kampania marki Herbapol promująca herbatki ziołowe z linii Zielnik Polski

Facebook

Marka Herbapol, będąca liderem segmentu herbatek ziołowych w Polsce, realizuje kampanię reklamową promującą linię Zielnik Polski.


Spoty promujące herbatki ziołowe marki emitowane są w telewizji i serwisach VOD do końca marca 2020 roku.

 

Widoczne aktualnie w największych stacjach telewizyjnych i kanałach VoD reklamy to kolejna już edycja kampanii „I dzień smakuje lepiej”, poświęconej flagowym produktom marki Herbapol – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski. Lider kategorii kontynuuje promocję korzyści płynących z picia naparów ziołowych oraz podkreśla wyróżniki herbat sygnowanych logiem marki Herbapol. Pełnia smaku, wysoka jakość oraz korzystne dla organizmu działanie to akcentowane przez Herbapol atrybuty herbatek ziołowych z linii Zielnik Polski.

 

W skład portfolio produktów z linii Zielnik Polski marki Herbapol wchodzi aż 13 rodzajów herbatek ziołowych. Warto wśród z nich zwrócić uwagę na Czystek, będący suplementem diety. Zamknięte w wygodnych do zaparzenia torebkach liście czystka to źródło naturalnych przeciwutleniaczy, które neutralizują wolne rodniki w organizmie, przez co chronią komórki przed uszkodzeniem. Dzięki temu Czystek wspomaga odporność organizmu. Cena rekomendowana za opakowanie tej herbatki ziołowej, zawierającej 20 torebek, to xxx zł.

 

Kampania marki Herbapol to kontynuacja komunikacji rozpoczętej w 2017, w ramach której marka przypomina, że smakiem jej inspirowanych naturą produktów można cieszyć się niezależnie od pory dnia i okoliczności. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii dotyczył herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, drugi natomiast syropów owocowych.

 

Za kreację i przygotowanie spotów VOD odpowiada Agencja MullenLove Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się studio Filmowe OTO, a zakup mediów zlecono domowi mediowemu MediaCom. Działania PR po raz kolejny poświęcono agencji Big Picture.


 

***

 

Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys, Junior PR Consultant

marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210

 

Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.