Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

Trwa kampania herbatek funkcjonalnych marki Big-Active

Facebook

Marka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające odchudzanie.


Spoty promujące produkty marki emitowane są w wiodących serwisach internetowych. Kampania potrwa do końca czerwca.

 

W portfolio linii herbatek funkcjonalnych marki Big-Active znajdują się 3 produkty, będące suplementami diety. Każdy z nich ma inny skład, wspierający konkretne potrzeby organizmu w trakcie procesu odchudzania. Jednocześnie każda z herbatek z tej linii jest smacznym naparem, którego picie to prawdziwa przyjemność!

 

Linia herbatek funkcjonalnych to wariant Active Burn spalanie, o smaku granatu i czerwonej pomarańczy, która wspomaga zarówno spalanie tkanki tłuszczowej, jak i pozwala na kontrolę bieżącej wagi. Oryginalna kompozycja zielonej herbaty i wyselekcjonowanych ziół, czyli herbatka 4 x Super Slim odchudzanie i oczyszczanie, pomaga w prawidłowym utrzymaniu masy ciała, spalaniu tkanki tłuszczowej oraz wydalaniu wody z organizmu. Słodko cytrusowa herbatka Slim Plus Anti Yoyo odchudzanie i stabilizacja wagi, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ogranicza wchłanianie węglowodanów i zmniejsza łaknienie. Cena rekomendowana za opakowanie każdej z herbatek to 5,69 zł.

 

Za kreację i przygotowanie spotów VOD odpowiada Agencja Carla Zuri, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR poświęcono agencji Big Picture.

 

Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=c3OvxVGZ7TA

 

***

 

Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys, Junior PR Consultant

marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210

 

Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.