Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

Trwa kampania Herbatek na zimno od marki Herbapol

Facebook

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew, które cieszą się coraz większą popularnością.


W portfolio marki konsumenci znajdą dwa owocowe warianty herbatek, do przygotowania których wystarczy zimna woda: słodką truskawkę z rabarbarem oraz miętę z orzeźwiającym mango. Spot promujący Herbatki na zimno emitowany jest na największych platformach VoD i na YouTube. Kampania potrwa do końca lipca.


Herbatki typu cold brew cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Brak konieczności zalewania herbatki wrzątkiem oraz wygodne zapakowanie pojedynczych saszetek w indywidualne kopertki pozwala przygotować smaczny napój w kilka minut, także poza domem. Już 2 torebki Herbatki na zimno marki Herbapol wrzucone do półlitrowej butelki z wodą sprawią, że nabierze ona intensywnie owocowego smaku. Produkt nie zawiera cukru ani kalorii, dlatego stanowi dobrą alternatywę dla słodkich napojów smakowych. 


Oprócz kampanii online, herbatki na zimno będą promowane również w kuchni programu „Dzień Dobry TVN” w niedzielę 14 czerwca, gdzie Piotr Kucharski zainspiruje się ich smakiem do przygotowania lekkich dań i deserów.


Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada Agencja MullenLowe, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.


Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=5PvJKiTx6u

 

 

***

 

Herbapol-Lublin S.A.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.

Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys, Junior PR Consultant

marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210

 

Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.