Nasza misja oraz wartości

Już od ponad 70 lat dajemy polskim rodzinom to co najlepsze, prosto z natury

„Herbapol-Lublin” to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, cieszący się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń Konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów.

84% Polaków bardzo dobrze zna naszą markę - Herbapol.

W oparciu o składniki naturalne tworzymy receptury naszych produktów ziołowych, aromatycznych herbat oraz pełnych smaku syropów. Wszystko po to, byśmy mogli nieprzerwanie cieszyć się Waszym zaufaniem.

U źródeł natury

Historia z herbatą w tle

1949

Założenie „Centrali Zielarskiej”

Założenie „Zjednoczenia Przemysłu Zielarskiego”

1952
do
1980

Przekształcenie w Przemysłową Unię Zielarską „Herbapol”

Utworzenie Lubelskich Zakładów Zielarskich „Herbapol”.

1992
do
1996

Droga od Unii Zielarskiej Herbapol do Herbapol-Lublin S.A.

Droga do „Herbapol-Lublin” S.A.

od
2001

Rozpoczęcie się proces integracji podmiotów działających na rynku zielarskim

Trwa dynamiczny rozwój firmy.

Powrót

1949

Założenie „Zjednoczenia Przemysłu Zielarskiego”

Założenie „Centrali Zielarskiej”

Powstaje „Zjednoczenie Przemysłu Zielarskiego" z Centralą w Warszawie i oddziałami terenowymi w różnych rejonach Polski, m.in. w Lublinie.

Powrót

1952 do 1980

Utworzenie Lubelskich Zakładów Zielarskich „Herbapol”.

Przekształcenie w Przemysłową Unię Zielarską „Herbapol”.

W oparciu o majątek lubelskiego oddziału Zjednoczenia Przemysłu Zielarskiego w 1951 r. zostaje utworzone przedsiębiorstwo państwowe pod nazwą Lubelskie Zakłady Surowców Zielarskich, które od 1959 r. działa pod nazwą Lubelskie Zakłady Zielarskie Herbapol. W ofercie przedsiębiorstwa pojawiają się pierwsze syropy i herbatki, których receptury na przestrzeni kolejnych dekad są udoskonalane.

Powrót

1992 do 1996

Droga do „Herbapol-Lublin” S.A.

Droga od Unii Zielarskiej Herbapol do Herbapol-Lublin S.A

W latach 90. następuje kilkuetapowa prywatyzacja przedsiębiorstwa i jego przekształcenie do obecnej formy spółki akcyjnej.

Powrót

od 2001

Trwa dynamiczny rozwój firmy.

Rozpoczęcie się proces integracji podmiotów działających na rynku zielarskim:

Rozpoczyna się okres intensywnego rozwoju firmy „Herbapol-Lublin” S.A. poprzez konsolidację z podmiotami działającymi na rynku zielarskim: „Herbapol-Łódź” SA, „Herbapol-Gdańsk” Sp. z o.o. oraz „Herbapol-Białystok’ S.A. W kolejnych latach mają też miejsce przejęcia innych spółek z sektora spożywczego, np. Bio-Active Dystrybucja Sp. z o.o. czy Przetwórni Owoców i Warzyw w Lubawie.

Nasza misja oraz wartości

Naturalność

Naturalność

Niezmiennie, od ponad 70 lat naszą największą inspiracją jest natura. To źródło najlepszych surowców, które są codzienną dawką inspiracji do tworzenia niepowtarzalnych połączeń smakowych, tak docenianych przez konsumentów. To właśnie dzięki naturalności, tworzymy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach od wielu pokoleń.

Szczerość

Szczerość

Działamy transparentnie, dzięki czemu możemy budować prawdziwe relacje, zarówno z konsumentami, jak i pracownikami oraz naszymi partnerami. Szczera strategia, otwartość we wspólnym wypracowywaniu rozwiązań, bezpośrednia komunikacja – to zasady na trwałe wpisane w nasze codzienne działania. Szczerość stoi za każdym naszym produktem, stanowiąc gwarancję najwyższej jakości i doskonałego smaku.

Otwartość

Otwartość

Jako marka rodzinna, Herbapol zachęca do dzielenia się wyjątkowym smakiem swoich produktów z najbliższymi, poprzez wspólne celebrowanie ważnych chwil, rozmowy czy zabawy. Nasze produkty są dedykowane zarówno dla najmłodszych konsumentów, jak i dla tych starszych. Wiemy, jak ważne jest dbanie o każdego członka rodziny, dlatego w swojej ofercie posiadamy produkty dostosowane do każdego pokolenia. 

Skuteczność

Skuteczność

Dzięki skutecznym odpowiedziom na potrzeby konsumentów nieustannie się rozwijamy, a do naszego portfolio wprowadzamy coraz ciekawsze rozwiązania produktowe, takie jak np. herbatki na zimno typu cold brew. Połączenie tradycji z nowoczesnością pozwala nam skutecznie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających konsumentów, którzy doceniają jakość oraz smak oferowanych przez nas produktów.

Odpowiedzialność

Odpowiedzialność

Herbapol działa w sposób odpowiedzialny społecznie nie tylko poprzez poszanowanie środowiska naturalnego i przyrody, lecz także zaspokaja rosnące potrzeby konsumentów, wprowadzając nowoczesne produkty, smaki oraz dbając o estetykę i funkcjonalność opakowań. Owocuje to zaufaniem, jakim konsumenci nas darzą niezmiennie od wielu lat.

Aktualności Herbapol

Herbapol kontynuuje wsparcie osób przybywających z Ukrainy
18.03.2022

Herbapol kontynuuje wsparcie osób przybywających z Ukrainy

Od początku kryzysu przekazaliśmy ponad 4 tony naszych produktów potrzebującym.

Przeczytaj więcej
Herbapol Lublin wsparł Bieg Zielonych Sznurowadeł 2022
13.03.2022

Herbapol Lublin wsparł Bieg Zielonych Sznurowadeł 2022

Po raz siódmy mieliśmy przyjemność wesprzeć Bieg Zielonych Sznurowadeł organizowany przez Fundację Bez Miar na Puławach, przekazując produkty dla nagrodzonych biegaczy.

Przeczytaj więcej
Innowacja Herbapolu doceniona przez ekspertów stomatologii
07.03.2022

Innowacja Herbapolu doceniona przez ekspertów stomatologii

Cukierki czyszczące Herbapolu otrzymały rekomendację Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego

Przeczytaj więcej
Wyróżnienia w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2022
20.01.2022

Wyróżnienia w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2022

Aż pięć produktów z portfolio marek Herbapol, Big-Active oraz Polana zostało wyróżnionych w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2022

Przeczytaj więcej
Więcej aktualności