Materiały prasowe Herbapol-Lublin

Powrót do listy

Nowy sklep internetowy marki Polana – pełen program dwukierunkowej pielęgnacji już w zasięgu ręki

Facebook

Naturalna pielęgnacja z roku na rok staje się coraz bardziej powszechna. Doskonale wie o tym marka Polana, która wychodzi naprzeciw osobom pragnącym kompleksowo podejść do dbania o skórę. Marka właśnie otworzyła swój sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami oraz suplementami diety. Od teraz pełna oferta innowacyjnych programów pielęgnacyjnych jest dostępna w jednym miejscu – na www.e-polana.com.


W czasach, kiedy sprzedaż online zyskuje coraz większą popularność, Polana stawia na nowoczesne rozwiązania. Marka właśnie uruchomiła swój sklep internetowy, dostępny pod adresem www.e-polana.com. Wszystkie produkty marki wraz z dokładnym opisem składników dostępne są w jednym miejscu. Wystarczy jedno kliknięcie, a w ciągu kilku dni wybrane kosmetyki i suplementy zostaną dostarczone pod wskazany adres. Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, dające możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Dostawy produktów kupionych w e-sklepie są realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa ma miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie są dostarczane również do wybranych krajów poza Polską.


Polana to marka polecana dla kobiet, które doceniają moc płynącą z naturalnej pielęgnacji. Podstawą wszystkich produktów jest ekstrakt z czerwonej koniczyny, która wspiera kobiety na całym świecie w trosce o dobrą kondycję oraz zdrową skórę. Nazywana rośliną kobiet stanowi cenny składnik w codziennym rytuale pielęgnacyjnym – sprawia, że cera staje się zauważalnie odmłodzona, a jej koloryt zostaje wyrównany. Jednak lista zalet czerwonej koniczyny jest znacznie dłuższa. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników, zmniejszając przy tym wysuszenie naskórka. Dodatkowo, roślina pozytywnie wpływa na sprężystość oraz elastyczność skóry, dzięki dużej zawartości flawonoidów i antocyjanów. Dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o niezwykłych właściwościach ziół i roślin zawartych w produktach Polana marka przygotowała specjalne Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy, dostępną na stronie www.herbapol-polana.com.


Polana zachęca kobiety do tego, aby dbać o siebie zarówno od  zewnątrz – dzięki kosmetykom, jak i  od wewnątrz – dzięki suplementom diety. To koncept dwukierunkowej pielęgnacji. W ofercie marki Polana znajdują się 3 programy pielęgnacyjne czerpiące z dobrodziejstw czerwonej koniczyny. Każdy z nich został też uzupełniony o dodatkowe, cenne składniki roślinne. Linia Nawilżanie oparta jest na mocy chabra bławatka i przywraca skórze zdrową kondycję. Nadaje się do każdego typu cery, która potrzebuje nawilżenia. Rewitalizacja ze stokrotką to pielęgnacja rekomendowana dla skóry zmęczonej, o osłabionej kondycji. Natomiast seria Odmładzanie z makiem lekarskim dedykowana jest skórze dojrzałej, z oznakami utraty elastyczności oraz widocznymi zmarszczkami (zarówno mimicznymi, jak i wiekowymi).


Wsród kosmetyków Polana można znaleźć wiele ciekawych propozycji – m.in. sera olejowe z zatopionymi płatkami kwiatów, delikatną mgiełkę do twarzy, kremy na dzień i na noc, maseczki i pomadki. A do tego specjalnie opracowane suplementy diety, zawierające kompozycje ekstraktów roślinnych, witamin i minerałów.


Już dziś zapraszamy do zakupów na www.e-polana.com. Zachęcamy również do śledzenia marki na Facebooku i Instagramie:

https://www.facebook.com/HerbapolPolana

https://www.instagram.com/herbapol_polana/

 

***

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 


W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i supelmentów Polana.


Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol-polana.com.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

„Herbapol-Lublin” S.A.: Beata Skwierczyńska, PR & Digital Manager
beata.skwierczynska@herbapol.com.pl, 517 594 582

Biuro Prasowe „Herbapol-Lublin” S.A.: Monika Roth, PR Consultant

monika.roth@big-picture.pl, 604 169 391

Kontakt dla mediów

e-mail: media@herbapol.com.pl

Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.