Z myślą o celebrowaniu każdej chwili firma „Herbapol-Lublin” przygotowała orzeźwiające warianty syropów owocowych z letniej edycji limitowanej. Tegoroczne lato będzie się więc kojarzyło konsumentom z pięcioma wakacyjnymi smakami syropów Herbapol wzbogaconymi witaminami D oraz C!
Limitowana, letnia edycja syropów owocowych od firmy „Herbapol-Lublin” to orzeźwiająca propozycja, która świetnie gasi pragnienie nawet w najbardziej upalne dni. Syropy nadadzą wodzie wyjątkowy smak, a z dodatkiem kawałków ulubionych owoców oraz kilka kostek lodu mogą okazać się ulubionym wakacyjnym napojem dla całej rodziny. Jednak to nie wszystko: syropy marki Herbapol znajdują również zastosowanie jako dodatek do koktajli, dań czy deserów. Dzięki kilku kroplom możemy nadać potrawom zupełnie nowy, owocowy, wymiar i smak.
W tegorocznej odsłonie konsumenci znajdą dobrze im znany smak soczystego mango i ananasa, przyjemnie wakacyjnego rabarbaru z truskawką, soczystej pomarańczy oraz egzotycznego kiwi. Ostatnim, piątym smakiem lata, jest debiutujące w ofercie marki chłodzące połączenie arbuza i mięty. Każdy z syropów wzbogacono witaminami D i C. Aby dodatkowo zaskoczyć konsumentów, marka Herbapol zdecydowała się również na zupełnie nową szatę graficzną etykiet.
Jesteśmy niekwestionowanym liderem w kategorii syropów owocowych. Wiemy, że konsumenci rokrocznie czekają na smaki z limitowanej edycji, dlatego oprócz odświeżenia etykiet i silnego wsparcia marketingowego, które zaplanowaliśmy od czerwca, postanowiliśmy ich zaskoczyć nowym wariantem smakowym, jakim jest połączenie soczystego arbuza z odświeżającą miętą. Liczymy na to, że dzięki naszym syropom każdy odkryje lato w 5 smakach, a proponowane przez nas warianty uprzyjemnią sezon letni wszystkim konsumentom - mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu „Herbapol-Lublin”.
Etykiety zostały przygotowane we współpracy z agencją Huddleston Melon Design;
działania PR prowadzi agencja Big Picture. Cena rekomendowana za butelkę syropu o objętości 420 ml to 4,39 zł
***
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.
„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast
i Premium.
W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl.
Więcej informacji udziela:
Biuro Prasowe Herbapol-Lublin SA: Marta Kłys, Junior PR Consultant
marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210
Herbapol-Lublin SA: Anna Justyniarska, PR-Digital Manager,
anna.justyniarska@herbapol.com.pl, 665 888 035
Czekamy na Państwa opinie i informacje na temat naszej firmy i jej produktów.